tiistai 4. syyskuuta 2012

Tiistain touhuja+muutama kuva tallista...

enää tasan kuukaus niin on tallinna horse show! jeje, mä en koskaa oo sieltä oikee ostanu sillee mitää, kerran sen yhen huovan ja loimen. nyt ajattelin katella itelleni sitä kisatakkia sieltä ainakin! Löysin myös sikamakeet saappaat mitkä ehkä voisin haluta!Noi tehdään mittatilauksena, ja niihin saa valita itse mitä yksityiskohtia haluuaa ja millä värillä! hinta noilla oli n 630e. Tosin mä en tiiä sopeutuisinko saappaisiin, joten voi olla että odottelen hihsiä ja ostan sieltä noi kengät ja chapsit mitkä mulla on nytkin, ne vaan on niin hyvät :) 

Pakko taas hehkuttaa, että on mulla ihana varsa! Nostelin tossa yks päivä jalkoja taas, ni jätkä tajus heti et mitä tehään ja nosti valmiiks jo yhen ku olin saanu edellisen laskettua maahan =) Vesarissakin käytiin jo kun pesin ponin jalat ja siinä samassa vähän kastelin dänin kinttua, eli ensikosketus jalkojen pesuun jo koettu ;) Ihanaa kun on aikaa puuhata sen kanssa pienestä asti, luulis olevan kiva käsitellä vanhempana!  

Tänään tallilla vein hepat kentälle juoksee, pikku d veteli taas hyvännäköstä rallia ponin jyrsiessä kentänlaidalla olevia ruohoja... 30min jälkeen heitin ne vastapäiselle laitumelle ja pikku d oli oikein sulonen juostessaan ympyrää sielä ja huutaessaan raukankuulosena :D Derby keskittyi tietenkin olennaiseen, eli syömiseen. Menin siivoilee tarhaa ja sen sellasta sillä aikaa kun ne laidunsi. Huomenna tulee kuormallinen hiekkaa mitä me tilattiin derbyn tarhaan, rasittavaa kun se on sateisena niin märkä siitä edestä. 

Melkein 4h mä siellä hengailin, siihen aikaan mahtui myös tosi dramaattisia hetkiä mm warin harjan leikkaus ratsuharjaksi villiponyharjasta ! 

Mun järkkäri on huollossa, niinkuin kuvien laadusta huomaa! joudun siis räpsimään kuvia iphonella ;) Otin yks päivä tallilta muutamia kuvia, derbyn kodista jossa se on vuodesta 2004 asti asunut lähes koko ajan =) 

Anteeksi pyydän erittäin sekavaa teksitä, noh ehkä te sen kestätte :) mä alan kattelee bb! heippamoi!

Däniboy pälyilee







D&D:n tarha

sadeaikoina ponyillä oma uima-allas :)



Ponien karsina, toi on tosi iso, sinne mahtuis helposti 4 derbyä!

Meijän tallissa on 4 karsinaa, tuo päätykarsina on d&d:n koti

Rehuhuonetta

tallia

Tallin ovelta näkymät, varustemökki, jossa ylätallin päätyläiset pitävät varusteitaan.+ tietenkin tallin kissa nimeltään pikkukissa

Tallin toinen kisumisu oiva ja jäätävä ilme :D

Derby 5v, juuri mulle tullut :)
Ajattelin muuten tehdä tuohon kysymyspostaukseen vastaukset __videopostauksena_ , mutta vain jos kysymyksiä tulee sen verran, että viitsii sellaisen tehdä! Jos kysyttävää niin raapusta se TÄNNE:)

2 kommenttia:

  1. ihana pikkutalli ja upeet saappaat ;)

    VastaaPoista
  2. joo me ollaan hyvin viihdytty tuolla ja poni myöskin :) ja saappaat on kyl mageeet!

    VastaaPoista