tiistai 4. syyskuuta 2012

100 asiaa minusta


1.oon 22,5v vanha
2.tykkään kattoo telkkarii
3.oon super eläinrakas
4.asun tuusulassa
5.en viihdy yksin
6.mulla on kissa
7.ja kaks hevosta
8.tykkään kirkkaista väreistä
9.alotin ratsastuksen 6vuotiaana
10.oon harrastanu jalkapalloo pienenä
11. ja taitoluistelua
12. oon tosi huono matikassa
13. mua ei kiinnosta historia missä muodossa pätkääkää
14.en osais elää lyhyillä hiuksilla
15. mä inhoon hyönteisiä
16. mut silti tekee pahaa jos joutuu sellasen litistää
17.oon aika linssilude
18.en haluu asuu yksin
19.oon aika suorasananen
20.haluisin pingviinin
21.nauraminen on ihanaa
22.oon välillä laiskimus
23.tökkäsin eilen illalla hammasharjalla ikeneen vahingossa ja nyt se on tosikipee
24.oon aika herkkä tai tunteelline mitä se onkaa(tulee kyyneleet silmii jokatoisest leffasta)
25.osaan olla aika hölmökin
26.haluisin käydä jenkeissä
27.pelkään ylikaiken lentämistä
28.ahistaa paikat josta ei pääse heti pois ku haluu (lentokone,vene jne)
29.en lue kirjoja
30.voisin mennä bb taloon ilman niit kameroit
31.en oo yhtää pinnallinen vaikka saatan joskus siltä vaikuttaa
32.en meikkaa arkisin juuri yhtään
33.lempiruoka on wieninleike+ranskalaiset
34.oon tosi harvoin kipee
35.kalja on ihan karseen makusta
36.en tykkää yhtään ajatuksesta, että vanhempana elämä ois yhtä oravanpyorää
37.mulla on hammasluussa ruuvi
38.napakorunkin omistan
39. tatuointeja ei ole_vielä_
40.kielikoru oli monta vuotta
41.kuuntelen harvinaisen laaja musiikkityyliä
42.oon hurahtanu kaikkeen mikä kiiltelee
43.en syö ollenkaa kalaa
44.salkkarit on jepa
45.ajoin kerra vahingossa puutapäin ja huijasin ties kuin kauan et joku ajo mua päin
46.palmut on ihania
47. oon käyny ainakin näis maissa: viro,ruotsi,hollanti,belgia,saksa,espanja,tunisia,italia,tsekki,kypros,tanska,ranska
48.mulla ei oo koskaa murtunu mikää (hammasjuttuu ei lasketa ny )
49.musta on feissarimokissa juttu
50. en tykkää yhtää metsästä
51.tykkään valokuvata
52. mun perheesee kuuluu äiti ,iskä ja 2 veljee ja kissa ja sit kaks ponyy
53. mul on ruotsalainen nimi
54.syominen vaan on niin ihanaa
55.katon nyt "aina eka kerta" elokuvaa
56.mulla on pinkki läppäri
57. ja pinkki matto minkä ostin eilen
58. osaan olla tosi tempperamenttinen
59.tykkään matkustella ja reissata
60.en mee lääkärii yleensä enneku on pakko
61.en menis mistää hinnasta kuumailmapalloo
62. enkä myöskään sukeltaa mereen
63.vihaan salmiakki-sitruuna jädee
64.en oo nirso mut jossain määrin valikoiva ruuan suhteen
65.mulla on yli puol metrii pitkät hiukset
66.en oo koskaan syöny oliiveja
67. tykkään valkosipulista
68.ostin auton ennekun mulla oli edes ajokorttii
69. en päässy inssiä ekalla läpi
70.vihaan odottamista
71.voin syyä ison pihvin vaikkei mulla ois yhtään nälkä
72.mulla on valkonen iphone 4,
73. syön harvoin aamupalaa (ainakaan sille tarkotettuun aikaan)
74.katon realityohjelmia
75.oon tosi huono tilailee netistä mitään
76. mun tekee ihan älyttömästi mieli pasta carbonaraa mitä söin viime talvena kanarialla.
77.shoppailu on kivaa, joskus
78.mielummin kuuma ku kylmä
79.omistan vilkkaan mielikuvituksen
80.en oo koskaan ajanu millää moottorillisellä kakspyöräsellä, ei en edes skootterilla!
81.oon ollu lehdessä (wouu)
82.tykkään käydä ulkona
83. mut viihdyn myös kotona esim leffaillan merkeissä jos on seuraa
84.oon 158cm pitkä
85.en oo koskaan painanu yli 50kg
86.olin pienenä tiputuksessa kun olin keuhkokuumeessa ja söin huonosti
87. menin kerran pienenä kyproksella tilaamaan mcDonaldsista "four happy meal atheeeeria"
89.vaatekaappi vaan ei pysy viikkoa kauempaa siistinä
90.seurustelisin mielummin ku oisin sinkku
91.mun pitäs mennä nukkuu koska huomen on kuvaukset ja pitäs näyttää ihmiseltä
92.hävitän usein mun koruja
93.oon välillä hieman hajamielinen ja unohtelen asioita
94.sängyssä pitää olla vähintään 3 tyynyä
95.tykkään pukeutua rennosti
96. omistan paljon vaatteita mitä en oo edes ehtiny käyttää viellä ja niis on hintalaput
97.en stressaa tulevaisuutta kauheesti
98.elän päivä kerrallaan
99.tykkään korkkareista
100. ja musta on ihan kiva et tää loppu nyt tähän =)



5 kommenttia:

  1. kiva postaus ! ja oot tosi kaunis :))

    VastaaPoista
  2. "87. menin kerran pienenä kyproksella tilaamaan mcDonaldsista "four happy meal atheeeeria""

    hahaha naurattaa aina kun muistan ton jutun! =D

    terkuin LARE!

    VastaaPoista
  3. haha sille on tässä jo muutamat vuodet naurettu kaikkien kanssa xD

    VastaaPoista
  4. mikä feissarimoka sust on? :D

    VastaaPoista