keskiviikko 1. elokuuta 2012

Oivoi nytkö se kesä on virallisesti ohi :/

Apua nyt todellakin on jo ELOKUU!?!? eli kesä siis meni jo, toivottavasti kylmän alkuekesän johdosta tää kesän loppu ja syksyn alku olis sitten sitäkin lämpimämpi :)

Mulla meni kokoviime vkl (pe ,la ja su)  Summer sound festivaaleilla helsingin messukeskuskessa , missä oli ihan super mahtavaa, en voi sanoin kuvailla sitä fiilistä mikä sieltä jäi! Ponia ja Däniä hoiti äiskä ja milla sillävälin :) Alla vähän videomatskua kyseisestä tapahtumasta!


Nyt tosin oon saanut kivasti hommattua itelleni kuumeen lisäksi, silmätulehduksen, korvatulehduksen, ja jonkin asteen lihastulehdus myös jyllää. Antibiootti kuuri päällä ja buranaa, niillä mä elän nyt :D

Vähän harmittaa mennyt kesä kun oma kisaaminen meni niin pläskiksi, eikä treenaamaankaan oo ehtinyt. Vois vaikka syksyllä alottaa jonkinmoisen super spurtin ja antaa kaikki aika hevosille ja keskittyä ens kesän karkeloihin! Mulle muuten tarjottiin yhtä hevosta kisattavaksi, käyn kokeilemassa sitä kunhan näistä taudeista tokenen. Kerron kyllä lisää tapauksesta kunhan tiedän itse enemmän !

Aika lyhyt ja ytimekäs postaus, mutta jääköön se näin tällä kertaa !  see yaa!

2 kommenttia:

  1. Millä tallilla tää asuu? (:

    VastaaPoista
  2. Mikä niin, tämä mitä tarjottiin mulle? en halua muiden hevosten kotitalleja julkaista täällä, kun en tiedä mitä mieltä omistajatsiitä olisivat.

    VastaaPoista