torstai 2. elokuuta 2012

eksyin taas katselemaan vanhoja videoita, mulla on niin ikävä mun poniaikoja, se oli ihan parasta kun oli maailman paras oma poni jonka kanssa oli ihana kiertää kisoja ja puuhastella, jos vaan voisin, niin melkein voisin hetkeksi palata siihen 15v ikään ja kokea samat asiat uudestaan, harmikun se ei ole mahdollista :( 

Video 2006 kesältä, jolloin olin siis 16v- Derby juoksutuksessa ja Ronald "rolle" satulan alla :)



 Derbyn ruusukkeet. kuvassa ei ihan kaikki taida olla mutta suurinosa :)

Sinivalkoisia 25
Sinisiä 9
Valkosia 11
Punasia 4
Keltasia 5
Vihreitä 9
Muut 3

Derbyn kanssa oli kaikki niin helppoa, se on ihan unelma poni käsitellä ollut aina. Mulla ei oo tän 8vuoden aikana ikinä tullut mieleenkään, että myisin sitä pois. Derby on opettanut mulle niin paljon meijän yhdessäolo aikana, että se ansaitsee olla loppuelämänsä meillä ja elää prinsessan elämää. Monet ei ymmärrä sitä miksi 22vuotias omistaa vielä ponin, mikä on ollut vielä pois ratsastuskäytöstä jo pidempään jalkavaivansa vuoksi, mutta ei niiden tarvitsekkaan, pääasia on se, että tiedän sen kuuluvan meijän perheeseen nyt ja aina  :) 


















Sitäpaitsi, vaihtaaks teijän ponit väriä? nimittäin mun ainakin <3


2 kommenttia:

  1. Voi vitsi, nois kaikissa kisakuvissa poni on jotenkin niiin omassa elementissään, ois ihana jos se pääsis viel joskus sun kans johonki! :)

    VastaaPoista
  2. niimpä :) on aina niin haikee olo kun kattelee noita :D

    VastaaPoista